JÄVLABLOGGHLEVETE

igår fick jag sällskap av Jonna hem :) kände att hon verkligen skulle behöva lite tid med mig :3 och vad gjode vi..... ehm.......aah......visst.....jo...ööhh.... typ åt glass titta på film. <3 lite sådär lagom kul!
Och så tittade jag på en annan film.. vad den nu hette. Men det var med Gunton :) Men den jag såg med Jonna var ju roligast ;)
_____________________________________________________________________
fuck off.. varför skulle min pappa flytta D: hatar det, hur fan ska jag kunna komma in t stan nu och träffa vänner?! Får väl helt enkelt typ gå t Netto varje halvtimme, hittar inte längre, för stort! Men jag får väl ta mig ut och titta genom området och se vad som finns, kanske hittar nått fint att fota och komma ihåg. Men ändå... jag kommer bli forever alone i en väldigt stor stad. Kommer sakna alla mina fina vänner i Arbga på helgerna ! <3 Och jag sm trodde jag hade lite tid kvar och bestämde med Anna att vi kunde träffas... nej... det gick ju inte så bra :c västerås tilltalar mig inte så mycket. Vafan ska jag göra där förutom att spela gitarr och fota ?
________________________________________________________________________
Vaknade från en väldigt djupsömn, somnar så himla sent. Och min tinitus blir bara värre.. tror jag. Det tar minst en timme. Men jag är nog inte lika trött som igår iaf! ahaha mitt jävla skåp är för litet för mig xd  får fan inte plats ! </3
Just nu sitter jag och lyssnar på Christer's låt... vet inte vad den heter.. :s  så det får bli "hans låt" !
jag kommer uppdatera under dagen! men just nu vet jag inte vad jag skriva :s
vi höres ! <3
//Event. <3

Vad har du på hjärtat
Postat av: Annaaa :)

jag kan inte i helgen, vi kan va näsya helg hos din mamma? ;) <3

2011-10-14 @ 21:04:31

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback