"Ingen kan vara nere med en ballong!" - Nalle Puh

GUD VAD GLAD JAG ÄR VI HA FÅTT TRÅDLÖST INTERNET HOS PAPPA, SÅ JÄVLA UNDERLÄTTANDE SÅ DET ÄR HELT SJUKT!!!!!!!!! Hej alla läsare :) ♥

hihi blir lite Nalle Puh tema i detta inlägg. Men jag verkligen ser upp t det han säger ;)




När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig. -
Nalle Puh

så jävla underbar person han !


som typ hyllning får ni absoluta favorit bild med honom :)


söt lilla puh ! <3







Just nu sitter jag i V-ås ( vilket ingen visste.. ) med ett sugrör i munnen. <3 ett svart. jätte fiint! :D <3

Låtar som Ozzy och Marilyn med inslag av Slipknot och Escape the Fate går runt i rummet, låtar man tycker om ! Men exatkt just nu spelas  en låt som Jonna visade mig på hög volym ! Gone To Sone -Simple Plan.


hihi väntar på att nån rolig jävel loggar in på skype eller nå :)


NEJ VAD UNDERBART LIVET ÄR!!! JAG HITTADE MINA SKÅPNYCKLAR!!!!!! dom var i min sommarjacka som legat i flyttkartong ett tag nu :p nu återstår att hitta idas jag tappae bort idag :s förlåt syster <3 lovar att hitta dom :o

hihi blir ju bara bättre och bättre :D

och så ska vi äta god mat med pappa och så :) det ändajag kanske skulle velat skulle väl att hänga på Anton, Jonna, Sebbe och Koller :/ men man kan ju inte allt. <3

får väl träffa några fler på söndag ist :) <3

hoppas Jonna kan joina mig dit då oxå :D

Lovet har en bra start hittills !


//Event.





här sitter jag och chillar med ett sugrör






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback