If today was your last day, tomorrow was to late. Could you say bye to yesterday?

Jonna stannade kvar hos mig :D så vi har chillat med en massa musik och filmer och glass och pastasallad :)


Hihih idag skulle jag ju men så blev det ju inte..... jag åt Ben & Jerry sås :3


Vi köpte oss en då och så skulle jag ställa in den så vi kunde göra lite mer innan vi kom t att äta den godsaken! <3

Några timmar senare..... Jag: vad fan har hänt med glassen? O.o

Pappa: vafan Emma ställde du den i kylen ? xd men ÅÅÅ Emma du har precis förstört en as god glass lyckad tjej! ;o


Jonna: VA?! Emma JAG HATAR DIIG D:  hehe men nu älskar hon mig igen :) fattade man ju skulle hända ändå ;o <3
fina bilder, fina ord, bra musik och massa skratt.... ja, jag upprepar.... men vem sa att positiva saker bara kan upplevas en gång? I sånt fall är Jonna och jag vääldigt unika.. fats det är vi ju redan men xD ...

haha jag är pro..

Och Jonna har skrivit en påminnelse lapp på skrivbords bilden ;) haha älskar dig oxå värmepannan <3

mer finns inte att skriva, och jag blir lite sur på att jag ee lite tråkig för tillfället!!

jaja ha annars en trevligt söndag morgon... kl. 04.35 <3



//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback