If eyes could speak, one look should say everything. <3

hehe juste :) vi ska ha en dubbel fysik sen slutar vi :D <3

hmm... igår var jag med Jonna hemma hos henne. <3 vi hade det trevligt och jag försökte lära mig en ny låt ;s men det gick inte så bra... <3

så jag fortsätter idag igen :)

Men iaf... sen satt vi och hade det allmänt trevligt c: <3 åt korvbröd, och sjöng medans fina låtar skrållade genom högtalarna. <3 och fick 2 långa samtal med Gunton :D <3

Och så diskuterade man lite konstiga saker och roliga :)

sen åkte jag där i från :'((( och satt och nästan sov i bilen, är det bara jag som inte kan sova i bilar?!
Kom hem.. och var en stund med Antoniish :)

och så lämande han mig oxå :( så då tog jag en dusch och chillade i sängen med lite film :)

så igår var en lyckad dag !



Idag på morgonen var jag lite för trött.. råkade somna :s hehe första gången :3 men det var så stilla och jag var som sagt så himla trött! hehe känner mig ganska cool för det ;s


Sen gick jag och Anton till Jonnaboii <3

Och så fick jag smyg titta på human centipede <3


måste se vidare !!!!! men fan inte själv så jävla äcklig D: <3

och så imorrn åker jag t pappa :)  får vi se vad vi ska göra då :D antagligen vara med Jonna och Anna, hihi dom tycker om määj ^_^


så jag hoppas at helgen blir lika lyckad igen :) <3

OCH JAG ÄR SÅ GLAD FÖR JAG KOMMER HA TYP VÄRLDENS UNDERBARASTE TRÖJA HELA HELGEN! <3


och nu ska ni få se hur det ser ut när jag sitter och bloggar!<3


fullt koncentread ! ;)



hehe Anna posar'N ;) tröjan är äääkta kerlek :D

Vad har du på hjärtat
Postat av: Lenie

Stekig bild den översta, där står sjukt snygga ja osså.. lagom bort kommen xD

2011-10-14 @ 22:23:08
URL: http://lenieskoglund.blogg.se/
Postat av: Event..

haha alltid lika fin ;) <3

2011-10-14 @ 22:52:47
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback