Helger i mitt hjärta :D

Sometimes I feel like everybody's got a problem
Sometimes I feel like nobody wants to solve them
I know that people say we're never going to make it
But I know we're going to get through this



Igår var jag med 2 av dom finaste människorna på detta snurrande klotet. <3

filmer och färgning gånger 2 :D jag är skit nöjd :) Tack Jonnaböjj :*

inga stjärnor igår :s men vi gjorde det ändå. :) lixom ett måste känns det som! inte lika fin utan det lilla ögonblicket där ute med fina personer.


och jag vakande från fin sömn... fml... men hästarna måste ju ut så ;o

och sen gick jag in och så failar Anton i sitt försök att skrämma mig.... hah :D


och allt som hände igår kommer vara med mig en läng tid :) älskar sånna där fina stunder så himla hårt! <3


och idag kom Annaboii t mig :D vilket gjorde mig helt fukking otroligt glad :) saknat henne så himla mycke !!

cool som hon är sitter hon och leker med massa träklossar som man hade 10 år sen.. bygger fin fint torn brevid mig. Du har status tjejen! ;)

ska dra hos ner snart igen och titta  på film spela gitarr och ha det så där underbart härligt komiskt tillsammans. hihi humor är lixom våran grej!


Anna blir otålig :s men vi höres alla läsare! :)

Kramis <3


//Event. <3
 här har ni fått er en gaaaaammal bild :s lite random bild som jag hittade... ser inte vilken jag väljer så det blev den här... typ 2009 eller nått .. inte okej </3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback