Forever my wonderful. <3

igår kom man hem efter att ha gett kära Anton en liten läxa! men då kände jag mig väldigt taskig i efter hand! elaka männsika jag är :c Men fick ju tillbaka sin dator iaf :) men det tog tid innan han kom på att han glömt den! Så då kom han förbi och gav oss fint sällskap! <3 så jag antar att han förlåt mig ändå! :)


Kom hem efter en ritt iskogen och mörker, men det var fint på nått sätt. Att vara nåntans där ingen annan ser dig och samtidigt ha sällskap ! Men jag blev skit rädd därimot när jag var precis hemma och så börjar det lysa skit starkt och hör hur nån skrattar och hur Jonna bara : - VEM FAN ÄR DET DÄR ?!

då blev det hjärtstopp !  :s men kom man på sig med att vem skulle det vara om det inte var Anton ? ;o haha som tur hade jag rätt! och lyset kom från hans moppe ;) så det var inte så farligt som jag hade trott ..... hehe.... oups ! :p


Sen fick jag en typ cp vilja och skulle verkligen komma upp på Gulliver utan stege.. sådär stog jag i stallet, igången och hoppade lite cp .. inte okej... ! Men jag klarade det efter typ en kvart :D det känns ändå ganska bra ! :)



Sen kom vi in.... och chillade lite innan Jonna skulle hem D: och så stannade Anton kvar en stund t och gav mig awesome sällskap en stund t ! <3 ^_^ och sen åkte han oxå :'c då blev jag forever alone :((

så då duschade man sig och tittade på lite film :) men jag känner mig itroligt trött just nu -.- somande nästan i Jonnas säng på morgonen ! ;o skulle inte gjort nått tycker jag :D


Just nu sitter jag i en korridor med 2 personer på typ andra sidan av väggen. men det gör inget, dom umgås jag inte med iaf ! såå det är chill!


lyssnar på musik för att skippa tinitusen!

OCH NU KOM LITE SÄLLSKAP! :D wääii ^^

och som sagt skulle bilder upp oxå, som jag lovade :D so they coming too ^_^


men vi höres :)


// Event.<3




hehe en liten bild på mig som Jonna tagit, hehe lite nöjd ändå :) <3




min otroligt fina bild mapp... kände att ni måste ha nått att skratta åt xd hihi fett rolig xD



min bröstcancer / BH cupcake blev fin :) PpPpPpPpPpP


en annan bild jag tagit

hehe mer hinner jag inte lägga upp. och så många fler blev inte så bra!



och en väldigt gullig och bra låt ska oxå komma :)



så fin :) <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback