Don't take what you don't need from me . <3

idag vaknade jag ur en väldigt rolig mardröm...kl var kanske 6 då.. sen försöka somna om...nej det gick inte!
en kvart senare gick jag upp, som vanligt..

idag får vi se vart vägen den tar vägen. <3

tankar finns inte riktigt för tillfället, dom höga ljuden i huvudet dödar mig långsamt, jag skrämmer andra närjag krymper ihop och vara tryck ermot huvudt. självförsvaret hjälper inte... så varför gör jag så?

I think I am i different kind.


Igår höll jag på med en ny låt som faktiskt kan komma nånstans i detta nu läge, Jim blev facinerad ( stavning ) och satt till och med kvar och ville komma med förslag :)


hehe ni kanske kan får höra när den är klar. Men hela låten är egentligen ämnad för en, men det är väl personligt ? för mig iaf. <3


just nu sitter jag oxh skype:ar jag med Jonna ^_^ vi är fett med coolt!
<3


måste ta å spara allt jag har nu till en ny gitarr! D: <3

I want it, I want it :)


//Event. <3




outfit ..



( for today it is'nt good...)



tröja- ginatricot

vita linnet- ginatricot

tightsen- ginatriot

svarta shortsen - ingen aning :s


haha .. jag ( hjärta ) gina <33333333 ( fast? ) ;*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback