"Die, die, die my darling. Don't utter a single word" - Metallica

Jag undrar... varför tron gick t en gammal gubbe som dog för flera år sen. Vad fan kan han göra nu ? HAN DOG FÖR FLERA FUKKING ÅR SEN!!!!!
den med bra förklaring kommentera nedanför..



Idag har allt förstörts.. min plattång dog igår </3 R.I.P mina fina plattång, gud vad jag hatade den och vad skönt när  jag kommer få en ny i livet :p ska låna en plattång av Jonna så länge. ! :)


Idag har jag haft ept på morgonen och då blev deet att sitta med biologin -.- men att inte komma in lie på bloggen tog över.. behövde titta t den kände jag !

Maten idag var förjävligt. Eller mer att jag blev sådär snurrig och började nästan på att svartna kändes dt som. Och jag har verkligen ingen lust att fortsätta dagen med massa kylningar. För just nu är jag sådär kall igen.

Men nått som gör allt bättre .. är att jag kommer vara med i Lucia tåget :D det kommer bli coolt!

Lite mer att fixa och sen får vi se :) låtar valda och så !

hehe idag kommer bli en sån där dag utan nån igen :s men hästen ta ju tid så jag kan ju underhålla mig ändå ! ;)

oups :p får sluta skriva nu ;D vi ses och höres folket !<3





Everything has been said before
There's nothing left to say anymore
When it's all the same
You can ask for it by name -
This is the new shit, Marilyn Manson.







så här kan en franska läsa se ut.. som tur kunde jag den helt denna gång :p

0 fel :3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback