because you're my heaven, I want to be your angel.. <3

Tills nått riktigt kuligt ska hända ska jag: städa rummet, titta på film och sitta här i väntan på att nån ska vara social.. <3



Eftersom Jonna precis åkte sin väg :s menmen .... senare ska jag hem t mamma igen och ha massa för mig :) Gulliver den sötnosen och rida lite. <3

idag kommer nog bli en slappis dag ! :D och jag hoppas allt kommer vara trevligt ! Ida kanske kan ge mig lite sällskap idag :) om hon är där vill säga ;) <3



ska väl träna lite senare oxå, har inte gjort på 3 eller 4 dagar nu :s nej vad lat jag är :(

idag är ju iaf en gång !



Outfit for today is like..







//Event. <3


A drop in the ocean, a change in the weather. I was praying that you and me might end up togheter. Is like wishing for rain as I stand in the desert. But I'm holding you closer than most, because you're my heaven - A drop in the ocean, Ron Pope.


den här låten är så fin och jag älskar den väldigt mycket för tillfället <3

( Jonna Liess visde den för mig )

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback