baby keep smiling, it's like heaven open a door for us all!

One more nail in the coffin, one more foot in the grave
One more time I'm on my knees and I'm trying to walk away
How has it come to this
- It never ends, Bring me the horizon


idag har man blivit otroligt mobbad för sin "old times" ... </3 :c

och det känns inte så bra ! ;s fast jag blev inte mobbad ensam.. Jonna fick sig oxå lite mobbning på samma gång! dom är avundsjuka.. vi blev för sexiga för dom.. tänker inte ursäkta det heller! ;o

Är ganska glad ändå :) men jag vet inte .. jag har ångest på hel tid hemma. Jag hatar att vara hemma ensam. Men som tur kommer Jonna med mig hem ibland för att ge mig sällskap! <3 och så kommer anton på besök ibland oxå.. :) men asså 2 min efter dom gått! jag hatar det.

Att musik är så stort är för att ingen kommer ifrån den, alla behöver den.. vi skulle annars inte ha nått sinne kvar. Vi lixom överlever med musik.. alla som mår dåligt brukar lyssna på musik.. nästan! egentligen har jag ganska rätt?

Jag verkligen längtar till nästa helg! Allt kommer ordna sig då känns det som, för jag orkar inte med skolan -.- Plus att Anna bästa Malmkvist kommer och hälsar på :D  asså skaffa er en kompis som henne! för hon ee fukking perfekt den människan :) och så kommer världens finaste vän Jonna vara där oxå :D men kan kanske fösvinna på lördagen D: men då har jag Anna med mig ist :)



fredagen kommer ge mig mardrömmar! eller asså nej, jag menar att filmen som kommer ses då är förjävlig!  Hatar sprutor, och jag har sett lite, självklart sprutor.. fml...


men jag kommer vara med 2 av mina bästa vänner :D så jag kommer nog överleva ändå :)

Just nu sitter jag med 2 andra bra människor ist :) och musiken kommer gå hela tiden tills vi börjar. Slipknot tar ledning ;)


Ingen bild idag :s men imorrn kommer jag ha fått några ! hade ingen tid att lägga in dom på datan igår.

//Event. <3

Vad har du på hjärtat
Postat av: Anna

aaaaw, Emma! Jag älskar dig också, du är den bästa, finaste, snällaste och roligaste personen jag känner! <3

2011-10-19 @ 19:51:25
URL: http://makemelivee.blogg.se/
Postat av: Event..

hihi tycka om dig :D <3

2011-10-20 @ 09:40:58
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback