Alla ville ha mig när jag var liten ! JK jag var fett ful ;o - Jonna Liess

hehe på fredag blir Jonna ett år äldre :D ! 14 år jao :) och Jonna jag var läbb i dig förut ;* jag tyckte du var hottie * <3




Just nu sitter jag hemma hos Lénie och lyssnar på musik med hennes underbara skratt <3 haha tycka om daj Lejnej :*

Idag vaknade jag med ett språng och blev klar ganska snabbt :) <3 Så jag hann på en timme: klä mig, fixa håret, sminka mig, äta frukost, borsta tänderna, släppa ut hästarna och ändå ta det ganska lugnt!


Men precis innan vi ska åka kommer jag på mig själv med att jag har inte mobilen :s mamma skulle hämta precis när hon kommer med den så kommer bussen -.-  <3 jag får typ kuta lite sakta med mina höga skor i gräset hämta den, bussen står och väntar. Springer på bussen och sätter mig som ingenting..... jag känner mig lite pinsam just det tillfället... hihi men jag ficj ju iaf mobilen ^_^ livet leker med mig, men jag vann leken i vilekt fall! Mer lekar ?


Ska allt ge Jonna en djuptfryst Ben & Jerry tills hon fyller år, det vet hon. Men hon vet inte vilekn smak så ^_^ lite överrasking iaf tycker jag :) <3



min outfit med min nya tröja jag gjorde i slöjden ;) <3 hehe  fett sööt xd


japp... så fint man sy om man är intresserad av att sitta framför en nål som går upp och ner .. ( misstolk ;o )



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback