All the goods things come to an end...

idag har jag har jg varit i V-ås som sagt och Jonna den jävlen hängde på :) <3

det blev helt okek faktiskt :D är nöjd med alla rum :3


och idag ska ALLA! få se våran underbara Jonna Liess facerape:a :D jag fångade på bild, känner mig grym ;)


vi har tagit foton, skrattat kollat in saker på datorn, redigerat bilder och lyssnat på maassa bilder  <3

låter som en helt perfekt Jonna helg haha :D

eller normal faktiskt ;*


haha ska snart dra oss hem t mig och äta min första Ben & Jerry :o  blir väl att filma :3


efter att ha suttit och tittat igenom typ allt hon har under sin lilla egna värld under sängen. Jonna var cool som liten ;* tycker om hennes personlighet än <3



snart är helgen slut och jag vill inte tillbaka D:

som jag skrivit av nån konsigt anledning på alarmklockan som väcker mig: skolan skrattar nog redan nu!....



en bild sen igår :)





bättre bild kunde man inte få på rummet :s <3  tänk er bara att alla väggar svarta förutom den med zebra då ;) <3


hehe bilden på Jonna lägger jag in senare ! jag hittar den inte för tilfället :s så titta in lite senare och kolla om den finns då :)

hoppas alla får en grym kväll nu då :D

kramis!


//Event. <3



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback