Akta er för fotograf i skogen i närheten av mig D:

igår var jag med Gunton hela dagen :) trevlig prick det ;) hehe mest gitarr och snack innan Anton fick för sig att Hugo kunde göra allt han sa och Hugo börjar gå på mig :'( fiifän brorder, vad har jag gjort ? ;(


Så jag hade fullt upp att överleva.. </3



och så kom jag på mig själv med att jag hade id. och att jag hade prov imorrn så jag packade och gjorde inte läxa..... jag tittade på tv :3

blev lite sent ...

och så fick anton för sig att gå ut i skogen av nån konstig anledning ;) så då gick vi ut och typ... tittade på stjärnorna en stund..... OCH SEN!! så började det blixtra med några mintuer eller sekunders mellanrum! och jag sa att det kanske var en fotograf .
Anton: nej Emma.. isånt fall en med väääldigt stor blixt!

så vi typ lulla runt enstund till medan det blixtra till sådär flera gånger..

sen kommer jag in... Tommy: Asså vad är det som blixtrar?

Jag: jag vet inte!

Tommy: kan ju vara nån som tar kort !

så jag sov inte så mycket efter det....

så dag är jag väldigt trött... fml...

fast jag ska ge er nårga bilder sen ändå :) igår kändes det som om jag hade lite tid t det :D


//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback