A life that tries heal a broken heart with all that it could.

Igår hängde Jonna som sagt med mig hem, ut i stallet , kom in bytte om snabbt som fan. Och sen satte vi oss och toppa mitt hår..... ja.... det gick ju inte så bra.... hehe :p   orkade inte sitta rak i ryggen -.- så Jonna fick nästan ..öh..... mm..... aids ;s


men jag är nöjd! hon fixade lite med frisyren oxå, så den ser oxå bättre ut ! :D <3
Anton kom oxå där nån gång under "toppningen" :)


Så då tittade vi på en så jävla hemsk film så dt är inte klokt! Fyfan vad hemsk den va ( är det bara jag som verkligen hatar dockor ? :s ) för jag antog att ni kunde komma på att det var en skräckis med dockor ;)

och jag skrek nog minst 10 gånger under den filmen! D: så jävla hemsk.. så jävla sjuk film så det finns inte !? tror den hette dead silence!

inte okej D:

sen typ tog den slut :D och då skulle man ut och ta in hästarna .. i mörkret ... vilket jag inte väntat mig .. <3

men jag klarade det med :)

sen blev det en ny film.. och några

hm... har inte så mycket och säga egentligen.. förstår om detta innlägg typ ger er lite tråkiga minuter.





hej hej anna här, emma hjälper mig med bloggen hihi, den dampar :(
Vi ska snart ha matte -.-' jag är hungrig :( vi ska äta om 1 timme licksom :( asså jag är typ deprimerad :(
puss emma , älskar dig mer än någon annan <3

tack gmn! :D <3 du betyder ♥

så bara för att roa er lite.. så ska ni få se en bild som jag målat lite hej vilt med färger..





och nu ska jag väl ta mig mot en annan lektion snart -.- ..

ahahahah ni skulle bara veta vad som hände på matten Anna: stoppar upp en linjal under stolen..... :s  jag hoppar t och så hör man: smack!!! vi tittar på varrandra och sen tar hon upp linjalen.... det typ fattades 10 cm....
hehe ups :p  så dålig humor som vi har så tyckte jag det var skit kul....

hehe :p

egnetligen skulle detta inlägg upp igår men jag fick inte iväg det -.- blogg dampa!

så ni får ett t innlägg idag senare :)

/ /Event.<3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback