You gave all you had and now I am home ♥

Tjenixen tralla lalla lalla la lA ( bananskum ) :3

Igår var min lilla by med på tv, det okända! :o riktigt äckligt enligt mig :s
allt dom sa, allt som hänt, oavslutad mord utredning, allt detta hemska våld mot olydiga och kanske ibland till och med oskyldiga barn ALLT det där som ni sett... ligger 1 min i från mig ... nånstans här ute finns en grav på stås det av Terry Evans, men den har aldrig hittats...  Och det skrämmer mig faktiskt! Att jag varit såå nära kanske alla dom känns just nu modigt.. med egntligen var jag ju inte medveten om det... så kanske lät dom mig va! fast jag har bara varit där 2 gånger max en timme!

så det blev att sitta uppe med matte och träna inför idag på provet :s


ser kanske inte så trevlig ut eller snäll eller vafan jag ska säga! men han är så jävla grym.. och snäll. Sjukt duktig på det han gör!
( Terry Evans )



Det okändas typ "huvud personer" eller hur man ska kalla det ..


http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/det_okanda?title=det_okanda_del_9&videoid=2094940&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se
tryck här nånstans! :p

here it is ! ^^






Igår blev det att umgås med Anton och göra läxan :) fattade inget t en början .. men sen föll det ner t tänket och det var bara att skriva ner alla tanker fort som faan innan man glömde allt igen!

jag tänker för mycket nu igen.. jag glömmer och gör fel hela tiden! Jag blir galen ... och det verkar som om det gåt ut för andra oxå! Jag sviker tilll och med ibland känns det som.. jag hatar allt hos mig just nu.. inget jag gör blir rätt...och alla runt mig fö fan för det. Det var inte menat att andra ska få ta del av allt...

Men som tur har jag ställen att stänga in mig, där jag tänder ljus och lyssnar på musik, eller tittar tillbaka på fina minnen. Jag vill inte låta andra veta saker. Jo, en ♥ henne kan jag ALLTID lita på ♥ och hon är en sån underbar vän! vet inte vad jag skulle göra utan henne ♥

och hon vet att dt är hon ♥





detta var lite från bilden från igår... ganska nöjd.. men huvet är failen :S




och kjolen man håller på med i sy.. saknas bara hängslen och sånt nu.. och fan vad ful den är i verkligheten! :o ni ska se hur mycket fluff det är på kjolen :s nästan för mycket, så där lite står inte kjolen ut!









//Event. ♥


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback