OMFG :D

IMORRN SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ KOLLA PÅ BREAKING DAWN :D :D :D :D så jävla taggad :3

Men tankar håller sig fortfarande t dig ♥

öö.. idag har det hållt sig lugnt. Inte så farligt ändå :) ♥


Idag har jag suttit och spelat nått fotbolls spel hela timmen innan skolan :3 Anton jag tycker fortf. att jag vann egentligen ;o


Det är så jävla kallt idag :s har frysit hela dagen men dt gick över någon timme efter lunchen .. kan ju varit därför jag knappt ätit nått innan :p ( om vi ska tänka smart )

Missade Gulliver i går för att jag fick oväntat besök av Anton och Sebbe...  Jonna och jag sitter och tittar på tv " det okända "  sen tittar jag ut .. efter kanske 3 sekunder märkar jag ett par ögon jag: AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! hoppar på Jonna och då börjar Jonna skrika och så ser man hur Anton den jäveln håller på och dör  i fönstret.... inte kul..


öhm... sen promenerade jag och Jonna i väg t Anton lite senare och chilla .. typ gårdagens underhållning!

mer finns inte att skriva :s


//Event. ♥



( kärlek )

Vad har du på hjärtat
Postat av: Lenie

Filmen är as GRYM! <3

2011-11-17 @ 16:41:36
URL: http://lenieskoglund.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback