*Rubrik*

Hej alla läsare ;) ♥

Idag har jag varit nere vid Erikslund och shoppat med finaste :D ♥ ( Jonna ) iaf ni inte fatta det ...


Det man ville köpa fanns inte eller vad inget gemfört med det jag köpte :D ( blev mer skjortor och så )

den ändå saken jag vile köpa var ju den där USA trljan från ginatricot D; men den fanns inte :c fml..

Men det jag fick i hop var iaf detta : Höga knästrumpor, 2 skjortor, en mössa. inte så mycket men iaf :p




Skjorta- New Yorker

Mössa- Rut. m. flr.

Knästrumpor-  Cubus










Skjorta- Bik Bok




Chillstrumpor- Rut m. flr.




























just nu sitter jag och Jonnaböjj och steker i soffan.. med lite osocialt snack med Anton och Sebbe.. Aloe Vera booiisen på skype! :D


nu ska vi fortsätta med lite mer stek i soffan ♥ AFV! ♥♥


over and out..









underbara männsika!

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback