I need you to know, that everything you do is perfect! ♥

Att sitta hemma en hel kväll och bara gör läxor tar fan på en.. skippa hästen för att hinna det jag gjorde ! So och svenska.. sen tränade jag lite för att inte få ångest över det.. kom sent i säng, somande näst in till direkt.. men alltid ska det ta den jävla halv timmen timme. Jag hatar det! Jag är så trött just nu att allt jag gör fattar inte jag förns nån säger det t mig. Fryser och bara går som en levande död!


Det ska bli skönt t helgen. Fredagen kommer jag och Jonna gå på bio :D Breaking Dawn ♥♥♥ ( kärlek )

Sen fyller kära grannen min år ♥ 15 år blir han ( stor grabb rå ) ;)

så vi får se om vi kan ta oss ner dit senare på lördagen :D fira grabben :)

Ska snart gå t maten och umgås med fina vänner :D dom kan göra min dag :')




(we♥it)



Dagar känns långa, döda. Jag vet egentligen inte vad som händer. Jag har det svårt med minnnet och det suger BALLE! Jag glömmer hela tiden, Jonna måste påminna mig om saker som jag ska göra under dagen :S det ska väl förfan jag komma ihåg själv? Men jag kan inte... för utmattad för att göra nått åt oxå. En liten vilja av att göra nått finns.. men den vinner inte över mig, min kropp! Jag har lixom ingen tid att vila längre.. blir för mycket! Hästen tar mest tid.. men han gör mig lugn och han är mitt ljus på detta skit ställe! ( världen ) 

**********************************************************************************************

Även om jag saknar stunderna tillsammans.. när det var vi.. så vågar jag inte ta steget. Det kan förstöra allt. Väntar på svaret men du visar inget. Du är den du är, dt jobbigt att inte veta.. men det är fortfarande lixom du jag älskar ♥ för att du är svår. Du ska väl vara svår att få den kontakten med. Jag kanske inte är lika perfekt för dig som du är för mig ♥.. 


Bara du finns i mitt liv.. då kan jag ändå överleva ♥ Lämna mig inte nu.. det har tagit tid att bygga upp den lilla delen av hela min värld du förstörde.. ♥






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback