Från förluster till vinst!! :D

Idag gick jag på innebandy ist för att sitta på långtråkiga lektioner! Det kändes behövligt att komma ifrån skolan en stund! :o

Ronja och jag satt och hade gäsp-tävling och fyfan vad jobbigt det var! :s satt och typ dampa på varnadra och ba: SLUTA GÄSPA DÅ GÄSPAR JAG D: men vi hämnades bara i slutet ;) men fyfan vad trött jag har varit idag :s kan varit för att jag inte fick min sömn eller vila i bussen! men det är ju bara vad jag tror ... (okej över till fösta ämnet nu)

Tjejerna drog oss i skiten.... och personalen oxå! Men killarna= <3<3<3<3<3<3 där blev Sture allt utklassade! :D fuck you Sture känn er utklassade! ;*

Vi gick när dom gjort 5-0 på mindre än halva tiden!

Ronja och jag tog oss tiden att prata om lite saker medans vi gick och det var trevligt :)

btw... är min nya kjol jag höll på med i slöjden på och jag känner mig jätte ful och dum! som om alla strirrar...




Och dagen igår bestod till slutet av att fixa hela stallet och ha det kul med Jonna i halmen ! x)
Sången var jätte rolig och jag hade en annan sånglärare som brukar vara med i Arboga Revyn! as duktigt är hon :) men hon tyckte att jag var duktig oxå så :D

Så nu på tisdag ska jag sjunga med en kör som comp till! ehehe kommer kännas större en det är :s Får samla det lilla modet jag har och köra järnet!

och nu en bild på världens coolaste figur <3<3<3

käääärlek <3

Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

Det va riktigt trevligt Emmutt:* VET DU?!?! jag gäspa nyss .. ska inte du också göra det? ;) mm va sköööönt ! gäääääsp.. hih löööv yööö :*

2011-11-24 @ 16:14:34
URL: http://rronjamolly.blogg.se/
Postat av: Event..

haha jag tar nya tag idag ;) var beredd på att gäspa tjejen ;* löv u to :D <3

2011-11-25 @ 08:22:39
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback