You're the closest to heaven that I'll ever be.. ♥




Idag har jag nog missat typ 4 lektioner! As tråkiga allihopa... Men jag hade trevligt ändå :) var och sjöng med Simon och kören i kören.. och sen ska jag ner igen, hell yeah! Kommer missa min franska :D nej jag gnäller inte ^_^


Asså bilden ska bevisa min hyperdamp..
hihi känns helt okej att äta dammsugare och kokosstång och dricka julmust på svenskan :D

Esther ska sluta och det suger :c kommer sakna henne, hon är så förstående från vissa andra! <3

Hoppas du får det bra hörru :)

Nu ska jag fortsätta att lyssna på hennes ord från boken och chilla med fb lite diskret :p <3

Ha det bra tilldess!






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback