You are a cinema, a hollywood treasure ♥

GbE4AJ on Make A Gif, Animated Gifs

fett med fint jaow :o ♥


Idag börjar jag med att halka... som inte var så oväntat.... fml D: så typ mina mjukis byxor är ganska blöta på mitt hörga ben, och det gör ont.. Men det var lixom inte så stort ändå! för lixom det var så jävla mörkt och det ända som gjorde att jag fattade det var smällen -.- AJ!

Blir att tycka lite synd om mig själv en liten stund t ;)

Och idag blir det slagga at Ronjas place :D eftersom imorrn är det Lucia :S 

vilket kommer bli nervigt :)

wish me some luck ;*









Lénie lilla gmn du är den sötaste :*

Vad har du på hjärtat
Postat av: Lenie

sv. Finns inget svar på den frågan! skulle lätt gjort mycket för att få ändra på det..



btw.. sexiiiig bild på dig o mig ^^ <3

2011-12-12 @ 14:05:31
URL: http://lenieskoglund.blogg.se/
Postat av: Emmaboi

haha håller med om det sista men va? ;o vadå finns inget svar? <3

2011-12-12 @ 20:42:01
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback