"We all have our horrors and our demons to fight." - Bring me the horizon




Jag tänker om.. vet inte hur jag fick det att hända men jag ska iaf. Mina vänner finns för mig, jag älskar er ♥

Sen har jag dig, dina sms ♥ Dom värmer mer än du anar!

Jag vill sträka mig, se allt ur ett annat perspektiv, men det kommer ta tid och ork :s tur att jag har er mina käraste


Ni kommer få föjla en person med vilja snart
♥ stark som fan... och jag kommer klara detta..tror jag..




Det finns ju ändå dom som har det värre....




Min nya lilla dröm kanske märks :) och jag ska upp följa den, men idag, inte imorrn men snart!

Idag hänger jag med hem till V-ås iaf :D ska se vad jag har fått av min faster Anki :) Parfym? ^_^

Har saknat min lilla pappa ändå :)


Ha en fortsatt fin fredag
:)





There's a Possibility,
There's a Possibility,
All I'm gonna get is gone with your stare
All I'm gonna get is gone with your stare

So tell me when you hear my heart stop
You're the only one that knows
Tell me when you hear my silence
There's a possibility I wouldn't know."

Mmmmmmmmmmmmmm...
Mmmmmmmmmmmmmm...

Know that when you leave,
Know that when you leave,
By blood and by me, you walk like a thief,
By blood and by me, and I fall when you leave.


So tell me when you hear my heart stop,
You're the only one that knows.
Tell me when you hear my silence,
There's a possibility I wouldn't know.

So tell me when my sorrow's over,
You're the reason why I'm closed.
Tell me when you hear me falling,
There's a possibility it wouldn't show.

Mmmmmmmmmmmmmm...
Mmmmmmmmmmmmmm...

By blood and by me, and I'll fall when you leave.
By blood and by me, I follow your lead.

Mmmmmmmmmmmmmm...
Mmmmmmmmmmmmmm...
Mmmmmmmmmmmmmm...
Mmmmmmmmmmmmmm... - Lykke Li



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback