Vad ska jag göra utan dig?

hejhej alla mina gubbar ( för jag har kommit på att alla som läser min blogg är mina gubbar )

Och Anna bästa Malmkvist... du är för gullig :') blev jätte glad när jag läste det.. puuss påre ;*
just so you know!

hmm.... idag händer inget spec. men jag kommer väl ha nått för mig iaf :) Jonna ska som vanligt hänga med mig hem och chilla pung :3

OCH VET NI? JAG HAR FÅTT SN HÄR LITEN OCH JÄTTE GOD YOGHURT SOM SMAKAR AS GOTT :D mumsigt :p
ehehhe lite så där random ;s

just nu sitter jag och Jonna i mitt klassrum och vet vad vi ska göra :s men lite musik och bloggande går alltid :D

igår blev en irriterande kväll -.- både Jonna och jag satt och dampa på pollarna :s + att det blåste och var mörkt... för att göra allt lite bättre!

Och på kören har jag fått i uppgift att vara med i en liten solokör och sjunga på en låt... lite jobbigt att veta att hela skolan kommer titta på en och så :s men vi är 6 st så det måste ju funka! men iaf... inte så himla kul att veta att alla elever ska höra och titta!

Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag och att alla har nått att göra på en torsdag :)

fina Jonnaboii ;*


när hon gick hittade jag en ny vän  :D



9lzFwt on Make A Gif, Animated Gifs

heddö :*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback