tids fördriv †

Vad heter du?
Emma Gustavsson

Är du allergisk mot något?
Nope ^^

Brukar du skratta för dig själv?
ehehehe :$

Är du beroende av någonting?
Tuggummi <3

Vad står det i ditt senaste inkommna sms?
Jag har dina nycklar

Vem var den senaste killen du fick sms ifrån?
Anton J

Brukar du googla?
Jag ♥ Google ( typ )

Har du kysst någon den senaste veckan?
räcknas hästar ? :s

Hur många kuddar du i sängen?
Tre stycken

Hur svarar du i mobilen?
Hallojj

Vem pratade du med i telefon senast?
Pappa..

Brukar du komma i tid?
Ja det brukar jag väl :)

När mår du som allra bäst?
När jag är med mina bästa och hesten :*

När blev du fotad senast?
du det vette fan :o

Hur känner du dig nu?
as trött, lite sån där lagom ångest..

Är du smart?
Ja? ;o

Hade du en bra kväll igår?
Jappilli japp japp :)

Vad dricker du helst till frukosten?
Oboy :)

Är du blyg?
Ibland..

Vad gör du imorgon?
Antagligen skolan och hem och rida
och så kommer väl Jonna med mig.


Vad är det värsta du vet?
Att bli skrämd, när folk knäcker allt vafan dom nu kommer på..
och folk som inte håller saker..


Vad längtar du till?
Julafton

Vilket år är du född?
1998

När grät du senast?
Det var ett tag sen :s

Har du någon piercing?
Öronen ^-^

Gillar du att dansa?
ohh ja ;)

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej.

Knäcker du dina fingrar?
japp...

Senaste låten du spelade?
Metallica- Wherever I may roam

Kan du laga mat?
nej

Blir du bra på kort?
haha sexig kan jag bli iaf ;)

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jonna Liess

Vad skulle du behöva just nu?
Nån som jag kan kalla min...

Har du snygga skor?
Jaopp :)

Vad var det första du sa imorse?
FUCK LIFE

Har du sovit i din egna säng inatt?
japp

Tre favorit färger?
Svart ♥ Vit & Röd

Vad har du på hjärtat
Postat av: Lenie

emma.. vi måste hitta på nått snart.. saknar tiden som var så bra..

2011-12-06 @ 14:14:04
URL: http://lenieskoglund.blogg.se/
Postat av: Event..

ja D: vi får skärpa oss :c

2011-12-07 @ 08:19:58
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback