Jao ni ...

Dag 1 – En bild på mig + några rader om mig

Dag 2 - 5 bloggar du brukar läsa

Dag 3 - Bästa sommarminnet 2011

Dag 4 - 3 saker du inte visste om mig...

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Dag 7 - Min outfit en helt vanlig dag

Dag 8 - Pinsammaste ögonblicket det här året

Dag 9 - Bild på mig direkt på morgonen

Dag 10 - Singel/Tillsammans

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 12 – Mitt drömbröllop.

Dag 13 – En bild på mig själv för ett år sen.

Dag 14 – Innehållet i min väska.

Dag 15 – Vad jag åt idag.

Dag 16 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 17 – Min favorit film.

Dag 18 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 19 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 20 – En låt som får mig att gråta.

Dag 21 – Mitt favoritprogram – och varför.


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback