Jag vill vara smaal!! :c



blir en riktigt jävla dålig bild idag från min lilla helvetes skit data -.-

Men eftersom man inte har internet nån annanstans blir man ju bara så himla illa tvungen! :s

Iaf detta är mitt hår just nu... mitt face.. asså nej, inte okej!!!

Men iaf :) Idag har Jonna hängt med mig hem och prata gjorde vi :)

Imorrn blir det att åka iväg och leta julklappar ochså :)
Hoppas jag hittar nått gulligt <3


Ingen ridnign idag, blir så jävla svart men imorrn MÅSTE jag komma ut! Blir julafton hos pappa i år och Juldagen hos mamma! Och jag blev jätte glad när jag lite hetl random går förbi granen och ser ett paket till mig från Nici i österrike! :D awesome ju ^_^ så jag hoppas på nått bra .... kommer bli så glad ändå, han lixom tänkte på mig :')

Ska väl ta mig neråt snart och lyssna på lite musik ock knyta mig.. så jävla trött ;s AAAAAA kom precis på varför jag egentligen gick upp.. skulle hämta handuk för jag har id. imorrn ( FML ) ahaha och så stog den här lilla skiten forever alone.. hihihihi känner mig sneel ^^

Så medans jag uppföljer mitt uppdrag med att hämta handuk kan ni fortsätta titta runt lite :) kom ihåg att titta in på min musik och hör min senaste inspelning <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback