If you walk away, every day it will rain, rain, rain...

Jag har aldrig sagt det, men jag kan inte fatta att man hållit på det så länge utan att gett det vid rätt tillfälle.. att säga allt när man är som mest förbannad. Det tog.. mer.. Men allas ord har en inverkan. Det tar på den även om den inte vill eller inte. Jag försöker hålla mig kvar. Inte bli så jävla äckligt svag, för det syns, det tar på andra. Det får bara inte hända. Jag sätter igång allt för jobbig musik ihopp  att lätta på trycket bakom ögonen. Men jag kan inte.... Jag vill! Jag önskar jag hade nån som förstog lika bara som du.. Men jag kommer antafligen inte hitta det.. för vi var samma..

Jag vill ändra, men vem har sagt att det är enkelt? Inte jag, ingen annan.. Jag kommer väl förbli den jag är. Man får väl ta mig för den jag är eller inte. Mer kan jag inte ge! Förlåt </3

( Till alla som läser )





Jag sitter här i skolans korridor och försöker höra lilla små fina ord genom mina hörlurar, men jag lyssar nog lite för mycket på musikens text. För den här betyder för mig.. Får mig tänka.. Bruno Mars- It will rain.

Den är inte den bästa, men texten är finare än musikens toner!  Jag vet inte vart jag går längre.. jag har försökt se allt detta från en positiv sida, men jag börjar tappa motivation... men jag kämpar på <3


Idag har jag fått i uppg. att städa mitt rum....  FUKKING LIFE! -.- inte mitt rum D: det är ju lite fööör stökigt! bilder kommer väl! omg.. inte kul alls.

Men jag ska väl försöka komma ut och rida idag eftersom igår blev det att ta hand om hela stallet ist. Så sen gick jag in och höll på att somna framför tv! Jävlarns vad trött jag är :s blir väl att sova hela dagen imorrn! och kommer nån in för jag fixa nått soft att peppra med.. tja nån som har ett softgun ? (a) <3




turn your head idiot <3




och jag måste ju bara fråga... hur många tandborstning videosar har ni sett? :o hihih för jag kom på att jag har aldrig sett en och då gjort en egen! hahaha jag är fett cool x) <3





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback