I used to laugh it of. I used to look the other way. I used to save them troubles for another day - Erik Hassle

B0ROE7 on Make A Gif, Animated Gifs

JAAAAAAAA ni ;) idag har väl lussandet varit helt OKEJ! ( för man skriver bara inte ok -.- )
okej ? :o
bra...

Just nu sitter jag hemma hos Léniebooi och chillar lite c;

och så tänker  jag slänga in min lilla morgonstund, och anledning till extrem trötthet!




Somnade runt 12.30 !

Jag: hör hur min klocka ringer ( tänker ) vafan händer?!?!?! kollar mitt alarm! vafan? Ronja alarm då? kollar på klockan: 06.00 ( ska vara på skolan 06.30 ) ( mitt alarm är för att gå upp i tid till bussen )

jag: Ronja?

Ronja: ja?

Jag: Vet du hur mycket klockan är?

Ronja: nej..

Jag: 06.00 !!!

Ronja: O JÄVLA I HELVETE!

( stressar som fan! )

kommer dit och ingen verkade riktigt stressade...vi: WHAAT?

träffar Lénie.

Jag: Vart alla?

Lénie: jag vet inte!

Hittar Simon..

Jag: Vart är alla?

Simon: Dom kommer väl snart

Jag: Men klockan är ju lixom 06.39

Simom: Det är lugnt den börjar ju inte förns om en timme nästan!

Jag: Varför skulle vi komma så tidigt då?

Simon: Jo, vi msåte ju träna lite innan!

Jag och Ronja: FML!!

Kl: 08.00 började vi träna om inte senare -.-

fan vad onödigt av oss Ronja ;c <3


Men det gick bra och gud vad fin Alisa blev som Lucia :) hon passade as bra!

Min utstyrsel blev detta och en liten röd tomtelykta! :)

varför jag skrev så får ni komma på själva! för jag vet inte :s

och så slänger jag in en annan liten bild på mig i tomeluva ;)

ända skillanden är att jag inte har två flätor i håret längre :D

mobbad bild, ahahha xd

Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

hahahhaha fyfan ;''''C

2011-12-13 @ 16:32:16
URL: http://rronjamolly.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

Tjo! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker (:



Ha en bra tisdags kväll! Kram

2011-12-13 @ 21:48:54
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback