I never meant to start a war. You know I never wanna hurt. Don't even know what we're fighting for...

Vakande efter att inte kunnat somna bra :s blev en liten konverstion med Nici innan jag försökte lämna denna värld för en liten stund. Sen blev man väckte vid 12 kanske :S och så fick man ny bakta scones till frukost :) det var as länge sen jag fick dt :o  ska väl ta och göra mig i ordning och sen försöka göra nått vettigt idag! no life here!!




just nu sitter jag i mitt rum, försöker ha det så mycket mörkt jag kan.. tänker, grubblar, vet inte vad jag ska göra! Mina försök att springa ifrån ångesten tog stopp.. Just nu växer den, och jag orkar inte röra mig... ingen att prata med, ingen jag riktigt kan med längre... det verkar som om jag får gå vidare, men jag vill inte. Fast jag orkar inte göra nått åt det heller. varför ska fly alltid göra ondast slutet? det hjälpte ju i början? vart tog jag fel klivet när jag tar små myr steg?

††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

Min lilla jul stjärna är såå söt ^_^

jag slänger in en liten bild på det sen.. och en liten läsar fråga!

Fråga på nu på min lilla frågestund D: vet ni alla allt om mig eller? ;o








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback