Dag 3 - Bästa sommarminnet 2011

Det var nog den dagen jag och Anna skulle vara och så mötte vi upp Jonna och Koller! ( då var vi tillsammans men.. aaa. )

Och så satt vi oss vid Ica och på torget och stekte på marken.. och så träffade vi på Marre och Sofia :D det var en kul dag och sen om jag minns det rätt hängde jag med Jonna hem och kollade på massa film och åt awesome saker ^_^ Och så jag ingen bild på det här men.. eller jo jag har men inte på denna data! Jag och Jonna satt och fotade  vid kyrkan och vi satt och pratade om massa massa saker! Och vi lyssnade på Veronica Maggio och tittade på alla som gick förbi! As fint väder, det var oxå ett fint sommarminne :)


















Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback