Dag 1 - En bild på mig + några rader om mig

ehehe... ja ni :s

Vad ska man säga?..

Jag heter Emma Gustavsson.. 13år. ( 16/5 -98

Jag bor på landet med min familj hos mamma och 7 djur. Egen häst... Gulliver <3 Bild finns i inlägg nedan nånstans..

Jag bor i Västerås med min pappa och bror Victor.

Mina hobbys är hästar, spela gitarr, sjunga och fota! Men nu när min kamera är sönder känns det ju lite bättre med det... :c

Mina vänner har en stor betydelse i mitt lilla liv, och jag verkligen älskar dom allihopa! <3 Dom finns alltid där för mig, no matter what lixom :*

Jag är lättskrämd och har en förmåga att bli rädd för typ allt! ( Vilket suger.. balle )

Jag är lättfrusen. Och jag älskar att sola och bada!

Jag älskar chokladbollar :3 och blir hyper av att vara föör trött! Vilket oftast gillas som underhållnig för andra...

Jag slänger in en bild på mig i lite yngre dar.. eller förra året men det blir lite jobbigt att tänka så :s

ahh.. chiao!




fetttt med sexigt för att vara ganska ful på bild? Visar ganska mycket vem jag är tror jag*......


Vad har du på hjärtat
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

allt bra med dig? :)

2011-12-18 @ 18:34:24
URL: http://linneaholmden.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback